PŘIJMOUT VŠE

Kliknutím na toto tlačítko souhlasíte s využíváním analytických a výkonnostních cookies i cookies k zajištění funkčnosti webu.


PŘIJMOUT POUZE NEZBYTNÉ

Kliknutím na toto tlačítko souhlasíte pouze s využíváním cookies k zajištění funkčnosti webu.


Cookies pro sledování Vašeho chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních a reklamních sítích na dalších webech vůbec nepoužíváme.

PROHLÁŠENÍ O COOKIES

Poradenství

V oblasti poradenství jsme schopni nabídnout a individuálně pro vás na „míru ušít“ projekt, který pomůže:

  • zvýšit profesní dovednosti Vašich pracovníků,
  • obsadit pracovní pozice podle hesla správní lidé na správných místech,
  • Assessment centre - vybrat ty nejlepší kandidáty,
  • Development centre - zmapovat profesní dovednosti stávajících pracovníků,
  • Mystery shopping - zjistit reálný stav,
  • zvýšit zákaznickou orientaci - k větší konkurenceschopnosti.

Technika Assessment - Development centre je progresivní metoda, která nachází častější uplatnění pro svou vysokou vypovídající hodnotu a široké využití v praxi.

Podstata: Slučuje řadu metod od individuálních přes skupinové až po psychologické testy. Pomocí interaktivních metod a pozorování účastníků AC při modelových situacích, při řešení praktických problémů, při práci na případových studiích, při skupinových diskusích i individuálních prezentacích se zjišťují potřebné charakteristiky, dovednosti, schopnosti i rozvojové potřeby jednotlivých účastníků.

Použití: Možnost použití je velmi rozmanitá, neboť AC lze flexibilně modifikovat podle potřeb a cílů zadavatele.

  • při výběru nových pracovníků,
  • při hodnocení stávajících zaměstnanců - development centre,
  • při zjišťování rozvojových potřeb pro další vzdělávání a růst pracovníků,
  • při zjišťování potenciálu dalšího profesního růstu stávajících zaměstnanců.

Mystery - Shopping, Calling, Guest

Moderní metoda umožňující pomocí fiktivních, ale i živých, reálných zákazníků objektivně zhodnotit chování zaměstnanců a jejich dodržování firemní kultury, standardů chování a přístupu k zákazníkům. Pro zvýšení efektu je vhodné vyhodnocení formou zpětné vazby i s dotčenými aktéry tak, aby bylo ihned srozumitelné, jak a proč byl hodnocen.

Tato metoda může být velmi vypovídající a efektivní zejména tam, kde jde organizacím o zvyšování zákaznické orientace a udržení se v popředí trhu.

Outdoorové aktivity

Jsou velice efektivní metodou, jak posílit spolupráci uvnitř týmu a dobít tým další energií k dosahování cílů. Zkušenosti ukazují, že by každý tým měl nejméně jednou ročně absolvovat tuto aktivitu. Pomáhá „vyčistit“ vztahy a atmosféru, poskytuje možnost členům týmu poznat se z jiných úhlů pohledu, které pracovní uplatnění neumožňuje a přirozenou formou sbližuje lidi.